Tuesday 24 January 2012

PREMIUM BEAUTIFUL / TEKNOLOGI FABRIK AKWATEK & AKWADYNE

pembaca2 setia .... mari mulakan hari ini 25 Jan 2012 dgn Bismillah... senyuman dan azam positif.. kot2 yg rasa cam masih nak cuti tu... cuti je la. tp dgn join bisness ni, sgt flexible sbb semua dihujung jari shj

erma nak share plak hari ni ttg....

TEKNOLOGI FABRIK AKWATEK & AKWADYNE


Kenapa pengguna2 premium beautiful tidak pernah merasa tidak selesa sepanjang pemakaian tidak kira semasa cuaca panas terik mahupun sejuk beku.
Ini ada kaitan dengan teknologi fabric yang digunakan iaitu Akwatek dan Akwadyne.

Apa itu Akwatek dan Akwadyne ??

Akwatek

Akwatek ® adalah satu proses yang unik dan revolusioner dipatenkan digunakan benang serat, atau kain poliester 100% (kedua-duanya untuk knits dan wovens) mewujudkan satu kain prestasi yang tinggi untuk badan bagi menguruskan kelembapan dan mengawal suhu dalaman dengan mengurangkan ketegangan haba pada badan.


Proses revolusioner sebenarnya adalah ulangan dan meningkatkan tindakan penyejukan badan.  It is unlike other capillary action fabrics that need to be worn close to the skin to transport moisture.

Akwatek dalam korset Premium Beautiful menarik lembapan dari badan lebih cepat daripada kain tindakan kapilari. Oleh itu, memakai Premium Beautiful diperbuat daripada gentian Akwatek yang sangat selesa dalam apa shj keadaan cuaca  - panas atau sejuk!

Keputusan ujian menunjukkan bahawa Akwatek meningkatkan penyejatan air walaupun dibasuh berulang-ulang kali.


Akwatek mengekalkan pemakainya berada dlm keadaan sejuk di waktu suhu yang panas, dan panas dalam suhu yang sejuk, membuatkan korset Premium Beautiful the only multi-seasonal performance corset. Anda boleh memakai Premium Beautiful mana-mana dalam keadaan cuaca!

    * Bukankah salutan tetapi satu proses yang membawa perubahan kekal untuk poliester
    *
Will never wash off or wear off
    * Tiada bahan kimia atau sisa-sisa kimia ke atas fabrik
    *
Acts as an extension of the skin – improving thermal regulation
    *
Does not have to be close fitting – or next to the skin to do its job
    * Mempunyai penghalang anti-bakteria yang membantu untuk mengawal bau
    *
Thermal regulation, ia menyesuaikan diri dengan keperluan badan, menyediakan ciri-ciri penyejukan    
       dalam keadaan PANAS dan pemanasan dalam keadaan SEJUK


Akwadyne
  • Akwadyne ialah kemasan yang digunakan untuk fabrik berasaskan nilon untuk membantu badan hangat atau sejuk semasa aktiviti luar.

  • Akwadyne menarik lembapan jauh dari badan, dan mewujudkan halangan wap yang menyejukkan badan dalam suhu panas, dan memanaskan badan dalam suhu sejuk.
  • Tidak seperti kebanyakan fabrik pengangkutan lembapan yang bergantung kepada pembinaan kain atau salutan kimia untuk menarik peluh dari badan, Akwadyne ® mengubah struktur molekul gentian menyediakan "magnet kimia" yang menggunakan sifat-sifat yang ada air untuk bergerak jauh dari badan seperti yang diperlukan.

 
Diistilahkan sebagai "pengangkutan elektrokimia", proses ini memisahkan dan menggerakkan molekul air menggunakan caj positif dan negatif yang terkandung di dalam setiap molekul individu. Hasilnya, pakaian yang dibuat Akwadyne ® boleh memanaskan satu kawasan badan semasa menyejukkan yang lain.

No comments:

Post a Comment

© Ermayantizakaria | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™