Thursday 2 February 2012

MENGAPA MESTI MEMILIKI KORSET PREMIUM BEAUTIFUL

kpd semua pembaca yg mulia... kita dah berada bulan Februari 2012. Diharapkan agar hari ini, hari esok dan seterusnya lebih baik dr semalam.. kat sini erma nak cerita skit ttg tajuk entry ni.. jom baca!!!

LONG BRA PREMIUM BEAUTIFUL

Ia menutupi bahagian dr dada hingga ke bahagian pusat perut. Dada akan jadi lebih cantik, terletak & membentuk .. wow!! Lemak dibahagian bawah ketiak, sisi badan dan belakang badan akan dikemaskan.


LONG GIRDLE PREMIUM BEAUTIFUL

Ia menutupi bahagian dari atas pusat hingga ke bahagian paha atas lutut.  Lemak dibahagian perut/ buncit, punggung dan peha akan hilang. Jika ada streachmark kerana mengandung, ianya akan pudar. Pudar dengan ketara.. x nak ke???


WAIST NIPPER /BENGKUNG PREMIUM BEAUTIFUL

Ia menutup bahagian bawah dada sehingga bahagian bawah pusat. Ia membantu memecahkan lemak dibahagian perut dan menyokong bahagian belakang badan. Ia boleh merawat sakit pinggang/ sakit belakang badan.

Kain korset Premium Beautiful ini dibuat daripada kain yg lembut dan sejuk.  Sangat selesa dipakai. Berbaloi dengan harga dan anda tidak perlu membuang masa ke salon2/ spa.

uol mampu memilikinya dengan cara bayaran tunai @ ansuran serendah RM200 sebulan...

dapatkan Premium Beautiful ini dengan segera... Hadiah misteri menanti anda... hubungi erma 0129019864

No comments:

Post a Comment

© Ermayantizakaria | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™