Tuesday 22 May 2012

I'M BACK...

hai all... semoga diberi kesihatan yg baik...

kenapa lama menyepi?? meh.. erma citer skit apa yg dah berlaku sebab mesti uoll tertanya2 kan.

pada 17 April 2012, MIL mula sakit tapi masa ni dia sedar... boleh berbual-bual, makan minum sama-sama.. tanpa sedar sebenarnya MIL ada tiroid..

22 April 2012.. MIL telah berubah. tak macam diri dia  yg sebenar. tak nak makan, mudah nak marah-marah dan tak berapa aktif. so, doktor suggest kena masuk ICU. Sejak di ICU MIL tak sedar sebab dah kena serangan ribut tiroid @ strom thyroid di mana hormon itu dah ganggu sistem organ dalaman.

Sesungguhnya kita kena percaya qada' dan qadar dari Allah.. tepat jam 8 pagi pada 1 Mei 2012, MIL telah dipanggil Oleh Nya buat selamanya... Al-Fatihah... Paling terasa lebih sebak ialah tarikh ni adalah tarikh ulangtahun perkahwinan erma dan ensuami.. Setelah semuanya selesai, erma sekeluarga jalani kehidupan seperti biasa.

5 Mei 2012, erma pula tak sihat.. kena cirit birit, muntah, demam, sakit kepala.. 3-4 hari x boleh makan. terus gi hospital then kena warded.  Apapun mmg merelakan diri untuk mendapatkan rawatan. dijangkiti kuman dan suspek denggi sbb setiap hari platlet darah makin kurang tapi alhamdulillah.. takde.

Now, alhamdulillah dan syukur pada Allah kerana diberi kenikmatan kesihatan yg baik. Bila masuk ofis.. WAH!! banyak kerja kena siapkan... dan aktif semula dgn bisnes yg indah ni...

terkini.. company announce FOC trip ke LONDON DAN PARIS!!!!!!!!!!... citer detail kat entry akan datang ye... jom layanzzz...

No comments:

Post a Comment

© Ermayantizakaria | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™