Friday 2 March 2012

PREMIUM BEAUTIFUL I MENGAPA MESTI MEMILIKINYA...

salam semua. cuti hujung minggu perlu dimanfaatkan sebaiknya. lebih-lebih lagi dgn keluarga. uoll tengah buat apa & dimana? dgn bisness ni, bila-bila masa.. dimana-mana jua... so fun.. x stress pun

erma nak kongsi tentang mengapa perlu memiliki korset Premium Beautiful ini...

LONG BRA PREMIUM BEAUTIFUL

Ia menutupi bahagian badan dari dada hingga ke bahagian pusat perut.  Dada akan jadi lebih cantik, terletak dan membentuk... wow!!! Lemak dibahagian bawah ketiak, sisi badan dan belakang badan akan dikemaskan.







LONG GIRDLE PREMIUM BEAUTIFUL

Ia menutupi bahagian badan dari atas pusat hingga ke bahagian paha atas lutut.  Lemak dibahagian perut/ buncit, punggung dan peha akan hilang.  Jika ada kesan strectmark kerana mengandung, ianya akan pudar.  Pudar dengan ketara. Wah!!! 


BENGKUNG / WAIST NIPPER PREMIUM BEAUTIFUL


Ia menutupi bahagian bawah dada sehingga bahagian bawah pusat.  Ia membantu memecahkan lemak dibahagian perut dan menyokong bahagian belakang badan.  Ia boleh merawat sakit pinggang/ sakit belakang... orang lelaki pun boleh pakai...


Kain korset Premium Beautiful ini dibuat daripada kain yang lembut dan sejuk.  Sangat selesa dipakai.  Berbaloi dengan harga dan anda tidak perlu membuang masa ke salon-salon/ spa.

uoll mampu memilikinya dengan bayaran tunai @ secara ansuran serendah RM200/ bulan.

Dapatkan Premium Beautiful ini segera... Hadiah misteri sedang menanti....

hubungi erma 0129019864 or email ke ermayanti_hr@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

© Ermayantizakaria | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™